שאלות ותשובות

היכן /איך אני מקבל את הכרטיסים?
את הכרטיסים להצגות/אטרקציות צריך לאסוף בקופת התיאטרון/אטרקציה בין שעה לחצי שעה לפני תחילת המופע בהצגת אישור ההזמנה שנשלח אליך בדואר האלקטרוני. לאירועי ספורט ומופעי מוסיקה ישלחו כרטיסים אלקטרונים לדואר האלקטרוני ובמקרים אחרים ישלחו באמצעות שליח או דואר למקום המבוקש.
מהי מדיניות הביטול?
לאחר קבלת אישור הזמנת הכרטיסים לא תתאפשר ביטול העסקה מצד הלקוח מכל סיבה ! אנו נשמח לעזור במציאת חלופה אם תתאפשר.
במקרה של ביטול המופע בלבד יוחזרו הכספים במלואם לקונה בכפוף לקבלת הכרטיס ו/או אישור ההזמנה ואישור הלקוח כי קיבל התמורה בעבור הכרטיס/ים וזאת תוך 30 יום ממועד הביטול
האם אני יכול להזמין דרך הטלפון?
כן בוודאי , צוות המומחים שלנו ישמח לעזור בכל הזמנה בימים א-ה בין השעות 9:00 – 17:00
בטלפון 03-5663107 או באמצעות דואר אלקטרוני info@ticketsbooking.co.il
מה אני יכול לעשות אם אני לא מוצא את הכרטיסים שאני רוצה באתר ?
לפעמים עקב דרישה גדולה למופעים מסוימים מלאי הכרטיסים מוגבל , אם אתם לא מוצאים את מה שאתם מחפשים אנא צרו קשר אם אחד מנציגנו בטלפון 03-5663107 או באמצעות דואר אלקטרוני info@ticketsbooking.co.il ונשמח לעזור .
האם טיקטס בוקניג אתר מאובטח ?
כן הוא כן , אתר טיקטס בוקינג משתמש באמצעים הטכנולוגיים החדשניים ביותר ועובר עדכוני אבטח באופן קבוע לפי תקן SSL/PCI
איך אני יודע שההזמנה אושרה ?
ברגע שההזמנה מאושרת יישלח אליך למייל אישור עם כל פרטי ההזמנה .
אם מסיבה כל שהיא לא קיבלת את אישור ההזמנה צרו קשר אם אחד מנציגנו בטלפון 03-5663107 או באמצעות דואר אלקטרוני info@ticketsbooking.co.il
איפה אני אשב ?
בהצגות בלונדון תוכלו לבחור את הכיסאות המדוייקים במהלך תהליך הרכישה.
בהצגות בניו יורק ולאס וגאס תוכלו לבחור את איזור הישיבה ולאחר מכן יוקצו לכם כיסאות באופן אוטומטי ע"פ המיקום הטוב ביותר שזמין נכון לרגע הקניה .
אם בחרתם מקומות בOrchestra/Mezzanine
תקבלו מקומות בOrchestra ב 99% מהפעמים
אני לא מוצא את אישור ההזמנה
אין בעיה כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם אחד מנציגנו בטלפון 03-5663107 או באמצעות דואר אלקטרוני info@ticketsbooking.co.il
האם צריך תעודה מזהה בעת איסוף הכרטיסים
כן, צריך להציג בקופת התיאטרון את אישור ההזמנה וצריך שיהיה ברשותך תעודה מזהה.

האם ישנה הגבלת גיל להצגות
כן, ישנה הגבלת גיל לכל תיאטרון מדיניות שונה , בדף המופע יהיה כתוב בפרוט את מדיניות התיאטרון
האם אתם מציעים מחירים מיוחדים לקבוצות ?
כן , ניתן לקבל מחירים מיוחדים לקבוצות בדרך כלל מעל 12 אנשים לפרטים נוספים צרו קשר אם אחד מנציגנו בטלפון 03-5663107 או באמצעות דואר אלקטרוני info@ticketsbooking.co.il
האם יש הפסקה בזמן הצגה ?
ברוב המקרים ישנה הפסקה של 15-20 דקות
האם יש מקומות מיוחדים לבעלי מוגבליות
ברוב התאטראות ישנה אפשרות לקבל מקומות מיוחדים לבעלי מוגבלות ,לפני שאתם עושים הזמנה אנא צרו איתנו קשר על מנת לתאם מקומות
מהם אפשרויות התשלום ?
ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי או ליצור איתנו קשר לתשלום בהעברה בנקאית
המחירים באתר מוצגים במטבע זר כמה יחויב כרטיס האשראי שלי?
עלות הכרטיס בשקלים מחושבת לפי השער היציג ביום ביצוע ההזמנה + 2% דמי טיפול בכרטיס אשראי
זקוקים לעזרה?
שרות לקוחות
יש לכם שאלות?
שאלות ותשובות